en mysig familjedag

det blev en riktigt mysig familje dag idag! åkte först till månsgården, förväntade mig en hjälm. men nahe, bättre lycka nästa gång :b
sen åkte vi vidare och fikade, var inte så gott men jag fick iaf mat i magen. vi gick sen in på mediamarkt, och där fick jag en efterlängtad plattång! :D
det behövde jag verkligen. sen drog vi vidare till någon affär mamma skulle ha blommor i? vi var också på jakt efter mobiltelefon till mig o syster, slutade med att jag fick en HTC hero på telenor i hyllinge :) min syster hittade inte vad hon ville ha. men jag är riktigt nöjd med dagen! så nu försöker jag vänja mig vid min touch mobil, haha. det går rätt bra än så länge :) är så glad! blev ingen träning imorgon då emie var tvungen att jobba. så blir på lördag ist, men rider på förmiddagen imorgon, och sen kommer johanna älskling (v)
hör av mig imorgon!


~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0