...

dessa senaste dagarna har jag inte varit duktig med att blogga, fy på mig.

torsdag: skolan var så bra! hade håla första lektionen, eller ja. vi var hos urban. hade sen håla på de tre sista lektionerna så slutade tolv. gött! :d sen följde johanna med mig hem, och så red jag också en sväng.

fredag: också riktigt bra, slutade två i skolan. johanna följde med mig hem idag igen, drog direkt upp till stallet och longera ur energin på min lilla ponny. så söt är hon! :) sen på kvällen stack vi ett tag till filip o calle, tack! (v)

lördag: har inte hunnit göra så mycket hittills, men släppte ut hästarna i morse. ingen ridning idag. hon har gått ganska mycket i veckan så tyckte att hon behövde en liten vilo idag. så nu väntar jag bara på att isabelle ska bli klar och sen kommer hon hit så ska vi fixa lite saker innan tova kommer. blir lite förfirande för henne idag, blir nog mer nästa helg :)

och ja! jag ska bättra mig med min bloggning, jag lovar!

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0