gud vilken asnajs dag!

skolan idag var riktigt bra, med massa stek på rasterna med de bästa människorna på jorden så finns det inget att tvivla över. haha! :)
fortsättning på spanska provet idag gick (n) inget bra alls. fick våra omdöme också idag, kanske inte jättenöjd men iaf inget ig. tur ska jag säga, annars hade jag nog varit halshuggen vid detta laget.
iaf, sen hämtade vi bells vid fyra. hon kom upp till stallet för att annars går inte philippa -.-
också red vi iväg, började med att vi red upp i skogen och hoppade ett tag, haha. ni skulle sett första språnget, det var inte precis så lyckat. men det blev iaf mycket skratt, vi red sedan vidare till stall herr och tog en galoppsträcka där, kom sen vid lyckås och red på ängen hem. och då tänkte jag att jag skulle utmana ödet och tävla med bells, och det märkte hon dirket och hästarna bara flög iväg i full galopp, HAHA! det var så roligt, jag fick en fet lerklump i ögat av bells lilla häst.. hmm, dumt gjort. men vi fick nästan inte stopp på hästarna heller xd aja, så kan det gå när isabella är med i farten ;)
nu ska jag fortsätta plugga mina engelska glosor.
måste lägga till att det har varit riktigt hothothot idag!

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: bella

haha ofta! Du bara smacka på philippa o ja bar anna utmana förhelvete inte ödet, haha! :O

Visste ju att ja ändå skulle vinna, vilket ja gjorde med, mohah! ;d<3

2010-04-13 @ 15:09:45
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0