i´m sorry babe.

förlåt förlåt förlåt för att jag inte har bloggat, men har verkligen inte haft tid de senaste dagarna..

onsdag:
syslöjdens dag, haha! skolan var så rolig, speciellt syslöjden. färg och hårklippning = ingen glad lärare..
minns inte vad jag gjorde med philippa denna dagen? hah, men skitsamma :)

tordag: låång skoldag, men helt ok! philippade vila idag, orkade inte rida ;p

freeeeedag: kommer att tillbringas med en påse godis och en data, inte fel tycker jag :)
hoppade philippa idag, vi var nog uppe på 1-1.5 m idag, hon gick så bra! :d
skolan idag var där inget fel på. klippte mig också, det bleeev najs! imorgon har vi utsläpp av hästarna sen är det arbetsdag, orkar inte men måste göras. och så kommer johanna, och hon sover här sen åker vi iväg till väla på söndag, det behövd verkligen!
nu ska jag fortsätta att webba med johanna ;)


ni får stå ut med en bild (a)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0