love

hej mina kära bloggläsare. :)
vi gick länge i skolan idag, men gud vad deet gick fort! med bästavänner så finns det inget bättre än att gå till skolan känns det som ibland. <3  men som sagt gick det sjukt fort, och som vanligt trilla jag o isabella IGEN på vägen hem från skolan -.- ovanligt att vi ska köra in i något ;o bara för en fjuttig klubba. som jag brukar säga: så går det när bella är i farten ;)
men vi kom upp på benen igen men hittade inte klubban, haha!
iaf, farmor hämtade mig vid fem. kom till stallet och tog in philippa direkt. hon har blivit så fin nu när hon har tappat sin vinterpäls! sötnos är hon :d
tränade sen, första gången på några gånger nu hon vägra, blev lite besviken då. blev också inte speciellt glad när vi typ bara hoppa 70cm?! hon går ju för tusan över det! ;o
men jaja, det gick bra i slutet och nu har jag även fått ihop några bilder fårn blåbärshoppningen, och ni ska faktiskt få se några :) nu var jag snääälll? jag vet, jag är alltid snäll (a)











snygg min, i know ;)




sista bilden får bli "rosettdampet"

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0