min söndag.

vaknade runt tio idag, somnade rätt tidigt igår med så det var skönt :)
åt och väntade på att bella skulle ringa, så bestämmde mig för att åka upp till philippa ist. men hon ringde sen. hah, men red med ellen idag. eller ja, jag red och hon tränade sin ponny på marken. hade bara sån oseriös ridning idag. det var väldigt kul! :d
sen direkt efter så körde pappa upp mig till bella, och där gjorde jag mirró älskling väldigt fin, ryktade han lääänge och rykte hans man. åh, min lilla ponny. gud vad jag saknar dig! <3
och bella lärde mig lite häst för hand, så det ska jag börja komma igång med. speciellt med nästa häst. den ska jag kunna hantera riktigt från marken. så har bestämt med bella att jag ska träna för henne då. det ser jag verkligen fram emot :)
nu hade jag tänkt käka ben & jerry glass! mums, det är så gott.

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0