ruskigt dåligt väder..

inget kul väder idag, det var mycket bättre nör det var sol! ah, blir så sur.
men iaf. skolan idag var inte rolig den heller, kände när jag gick upp i morse att jag hade feber. men bestämde mig snabbt för att gå ändå. tror johanna har smittat mig med halsfluss -.- men tog två reliv innan jag stack till skolan. och min näsa bara rann och rann.. usch!
skulle ju ridit ut med amy idag, men hennes tandställning hade lossnat så hon skulle fixa det så kunde inte. men farmor skjutsade mig ändå till stallet, och sen åkte jag med emie hem :) red inte idag eftersom det började att rida som tusan! min lilla otåliga häst till ponny var väldigt otååålig idag, vet inte vad hon har i huvudet ibland.
men får väll ta en sväng med emie ner till ridhuset imorgon ist, tycker att jag har skrivit av mig ganska bra nu :D

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0