smisk på roompan

dålig stil av mig att inte ha bloggat på hela veckan nu, men har haft mycket att göra!

måndag: skolan var som vanligtm helt okej :)
jag o johanna åkte till väla direkt efter skolan då vi kände att vi inte hann på söndagen, vi hade riktigt roligt & mysigt (v
köpte:
solglasögon
klackskor

inte så mycket men blev mycket pengar ändå, mamma tog philippa. hon fick vila efter hoppningen också :)

tisdag: skolan var seeg, på tisdagar har vi så tråkiga lektioner så det finns inte!
red philippa denna dag, inget varmt väder men det funka. hon bråka som tusan i början, men sen föll allt på plats och hon gick som en klocka :D

onsdag: skolan idag var rooolig, speciellt syslöjden. hah, vi som skulle vara snälla ;)
skulle ridit ut med amy idag, men gissa? hon hade ju glömt "kläder" ovanligt att det är något -.- men nu skiter jag i det :) men red i paddocken, och hon var jättefin idag! blev så glad på henne, och sen kom också mamma  hem med tävlingsskjorta och ett schabrak, det behövdes :p

imorgon blir det hoppträning, och jag längtar faktiskt! ska se vad hon tycker, om jag bara ska hoppa en LD på den lokala på åpk, eller en LC också.



~ puss annis

Kommentarer
Postat av: Frida Elmlund - VINN ETT FODRAT LÄNDTÄCKE!

SV: Jag har 58 i min "vanliga" och 59 i JW:n och den sitter helt perfekt då :) så tror du också ska ta en storlek större! :)

2010-04-28 @ 22:06:37
URL: http://fridaelmlundare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0