sommartider?

jag har sommarkänslor. riktigt varmt har det varit idag!
men en ponny som gick som en klocka, varmt väder och kvällssol. kan det bli mycket bättre? nej, skulle inte tro det. asså skit, den ponnyn kan verkligen! hon gjorde jättefina galoppfattningar och jäklar vilka galoppsprång, runda och fina. min ridning var också mycket bättre idag. kanske berodde på det? hmm..
stolt över din lilla skiten, bara tanken på att hon ska åka snart gör ont.
iaf, imorgon ska jag rida ut med bells, vi ska förmodligen hoppa något språng i skogen :d
har inte gjort det med philippa än, och tycker att hon ska få testa på o ha lite kul nu när det bara är så lite tid kvar. :) så det ska bli riktigt kul! och jag har alltid lika kul med bellisbajs! 
och mamma har fått mig på riktigt dåligt humör, hon förhörde mig på spanskan. och gissa hur det gick? tummen ner kan jag bara säga! usch, vad jag hatar det..
men det får gå som det går imorgon, inget kan stoppa mig! hahah, annakung you know :$
lägger upp resultat från uteritten imorgon ;)

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: bella

undrar vrf ja har en stark känska över att nån kmr ramla av, haha! xd<3

2010-04-12 @ 15:00:05
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0