ledig.

ledig nu ;d
wie, dagen med bella har varit helt perfekt!
började med att jag ryktade mirró, släppte sen ut hästarna.
skura sedan väggarna i stallet, duktiga må jag säga! :)
och det började ju snöa som tusan också.
mockade sen, tog även in pollarna.
red mirró en sväng då, sen hängde jag på pärlan.
duktiga små hästar!
efter det så drog vi vidare till lj-hed och åt där. mums!
gick sen in på lantmännen och hemköp.
efter det så körde bella mig hem, tack för en underbar dag! :)
fick skynda oss till skolan sen o lämna in pengarna, kom i sista minuten.
körde senare vidare till morfar på åbyhem, och hämta mormor.
hon kommer hit och äter tacos med oss ikv också.
mys! ekebo imorgon, då taggar vi brudar! (d)

love / a


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0