torsdag.

torsdag.
gårdagen var perfekt!
malou o jag hade väldigt roligt, tyckte iaf ja (a)
vaknade typ kvart i elva av att mamma väckte oss..
hon följde med upp till stallet sen, och där hämta hennes mamma henne.
tack för allt malou! (v)
red också idag, gick hyfsat bra.
går riktigt bra när jag rider på graman,
men när jag väll tar av den så går allt skit.
får väll snart bestämma en träning med emie :)
blir att hoppa i sängs tidigt ikväll, upp tidigt imorgon.
för er som inte vet så drar jag till göteborg imorgon!
vi gillar, vi gillar.
vet inte om jag hinner blogga innan jag åker imorgon
, men annars gör jag det när jag kommer hem igen på lördag :d

                                                                 
                                                                 
                                                                   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0