lökdag.

en mycket tråkig lökdag.
var nyss i stallet och typ mockade och sånt.
kanske ska förklara vad som egentligen hände igår:
jag skulle gå och möta tova o isabelle med philippa för att vi skulle rida ut, och alltis annars så har jag lett philippa i longeringslina, men det kunde jag ju inte göra eftersom jag skulle rida ut.
iaf så börjar hon ställa sig och sparka mot mig o sånt skit.
så då tänkte jag; men om jag skrittar över åkern så går det säkert.
och det gjorde det till jag kom till vägen igen och skulle hoppa av. då börjar hon hålla på.
så hon ställer sig, och jag typ drar ner henne o då halkar hon, och då bara la hon sig över mitt ben, men reste sig direkt, och sen sprang hon hem igen.
ingen skada skedd, men mina stövlar fick sig en smäll.

love / a


Kommentarer
Postat av: anonym

Men man ger väll forfan inte sig ut med hästen i halkan?

2010-01-31 @ 17:44:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0