FALSTERBO HORSESHOW!

Idag gick jag upp vid sju, riktigt segt. men åt och sen drog jag och min familj vidare till flasterbo, där var kö in til parkeringen med vi lyckades klura in oss någon stans inne bland alla andra bilar haha. :) det var en riktigt rolig dag! bra väder, lagom med folk, härliga människor. kan det bli bättre? ni ska få bilder på vad jag köpte sen, men så länge kan jag skriva det här.
- 3 par rosa kingsland stövelstrumpor
- 1 par celeste stein strumpor, med hjärtan o rosor.
- 1 par rutiga stövelstrumpor från jacson
- 1 par vanliga lila stövelstrumpor
- VM tröjan, piké.
- Chareles Owen wellington professional, skulle egentligen köpt JW hjälmen men tyckte att denna var mycket skönare. och ville ha helt svart hjälm så blev inte ayr8 heller. iaf en riktigt skön hjälm!
- vanligt mörkblå ridbyxor
- en ljusgrön andas tröja
sen blev det nog inte mycket mer :) är iaf mycket nöjd med mina köp! och nu har jag snart pengar till mina pioneer också ;d happyface! haha, johanna är här nu. och hon har typ damp? O.o men hon är väldigt söt :D

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: Annie

sv: tack:) nä det törs jag inte ;)

2010-07-08 @ 12:01:24
URL: http://anniehoppryttarinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0