paaaaaus.

nu har jag haft bloggpaus ett tag tycker jag, har inte haft motiveringen till att blogga. men snart kommer jag att starta upp hästbloggen, jag hoppas bara att han går igenom besiktningen den lilla hesten :) hjag kommer fortfarande inte vara så jätteaktiv här men ska blogga lite då och då.

ikväll ska jag med pappa när han ska köra lastbil upp till jönköping. det är så mysigt! red även emona igår, hon var megafin.

ni ska även få en bild på min nya troliga häst. hoppas det blir honom! ni kan även få lite fakta: han heter edison, valack, född 1999, 1.48 slutmätt, blandning mellan welsh, halvblod och travare. han är världens sötaste lilla polle. ganska kraftig och han behöver banta en aning. men det ska nog gå, + att han behöver bli något stadigare i hoppningen. men bjuder fint och tycker det är jättekul! trumvirvel... bild!


(inte jag som rider)

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: Louice

ser jätte fin ut :)

2010-07-17 @ 15:05:05
URL: http://louice.pankz.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0