åby marknad, snygg rubrik i know.

hahah, låter så dumt och skriva "åby marknad" hahah! men vaknade vid 10 idag typ, sen fick jag cykla till mormor en sväng. när jag kom hem från henne satt jag bara på altanen och steeekte (h) sen mötte jag isabella så stack vi hit, fixa oss och sånt. sen gick vi ner till marknaden. träffade folk hit och dit. alltid lika trevligt :) och alla var så kul med bells, haha. vi åkte dem korgarna som snurra. fyfan vad jag mådde illa efter det.. inte bra ska jag säga er. gick hem igen vid 5, stack upp direkt till stallet och red ner till åpk o red med tova, alltid lika trevligt med det också! imorgon ska jag leka lite med sanna, det ska bli väldans trevligt. nu ska jag titta på lite hemliga saker ;)

~ puss annis 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0