BLUE!

kan börja med att igår kväll va jag en liten stund med johanna, bara chilla. inte så mycket att säga :)
vaknade vid 9 idag, riktigt skönt att få sova i sin egen säng. åt frukost och bytade om sen upp till emona, red med elin ner till ridhuset och red en sväng där. det gick bra, flytade henne mycket och lossa henne i bogarna. då gjorde jag så här: om jag rider i höger varv så leder och plockar jag ner henne på inner tygel medans jag nästan släpper ytter tygel och kliar henne på halsen då och då. du får de friheten till att komma ner låååågt och jobba loss bogarna :) gjorde mycket avsaktningar också så hon skulle få bakbenen under sig. sen bar det hem igen, sen vid kvart i två hämta pappa mig, hann hem och äta o byta ridbyxor sen iväg igen till blue (hästen jag provred igår) ägaren skulle komma idag med, han var lite seg och trött idag. såg vädligt sömnig ut hihi. men jag red och hoppade, han hoppar jättebra! och vi snackade ihop oss lite och bestämmde oss för att förmodligen hämta honom på tisdag :D:D:D:D:D:D ska snacka med de i stallet imorgon och så :) jag är så glad! hoppas verkligen att detta kan bli något, och vet ni? ni ska få tjuvkika på hur han ser ut. så ni får titta på EN bild. ska skaffa fler ;) min syster skulle dock också filmat men det gjorde hon inte..


titta vilken sötnos :D

~ puss annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0