....

torsdag: skulle ju egentligen gått till fyra, men gick bara till tjugo i tolv. håla på alla fyra lektionerna. så skönt! riktigt slapp dag dessutom, sanna följde med mig hem. och vi hade väldigt trevligt :) sen tränade jag, och det gick verkligen jättebra! så skönt att det gick så bra när det dessutom vara sista träning/ridturen. bloggade inte igår eftersom jag inte hann, packade alla saker till philippa.

fredag: jag hade bara två lektioner idag, sen stack jag hem eftersom vi skulle köra iväg med philippa. kom till stallet och jag rykta henne och det där. skulle sen lasta henne, och då tänkte jag. åhnej, detta kommer bli en fight. men nej, hon gick rätt in och stod där. så söt! åkte sen iväg, hela resan gick bra. och det tog drygt en timme dit. och vi kom dit och lasta av henne allt gick jättebra, ställde in henne i en box. klappade och pussade henne hejdå, och vi snackade med majken och körde sen hem. fyfan vad tungt det var när hon tittade och gnägga efter oss när vi körde iväg, MIN ponny. men hon såg ut och trivas iaf. allt kommer att bli så tomt nu. har nog inte riktigt insett det än. men en sak ska hon veta, att jag kommer sent glömma henne. och en sak är säker, jag älskar henne något så stort! men livet går vidare, och jag visste ju att denna dagen skulle komma. men ändå kändes allt så tungt. har inte gråtit alls mycket. shit, jag saknar henne redan :'( snart  kommer iaf johanna och tröstar mig, hihi. sticker nog till filip och calle också en stund :) imorgon ska jag chilla och va med johanna tror ja. ska börja göra v mig nu.

slänger in en bild på min kära vän <3



~ puss annis

Kommentarer
Postat av: Louice Råå

usch vad tråkigt att läsa :/

Och på söndag är det min tur... fast jag har turen att jag fortafande får rida och tävla honom.

2010-06-05 @ 00:27:26
URL: http://louice.pankz.se
Postat av: svar louice råå

usch ja, det är verkligen tungt. :(

jaha okej, iaf något positivt :)

2010-06-06 @ 20:05:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0