goodbye my lover..

sista inlägget innan ridlägret nu, som börjar imorgon! :D:D:D ska bli så grymt kul! red pirelly idag, haha. kändes väldigt litet men det var väldigt kul faktiskt :) nu är hela min säng full med kläder som ska med imorgon.. så kan det bli när man inte orkar göra mer, men ska faktiskt leta upp en "liten" väska nu och lägga det men jag i. men jag ska komma igång och blogga efter ridlägret och det kanske blir någon liten mobilbloggning om jag hinner :) ni får ha det så skönt så länge!

sålänge får ni några somriga pirelly bilder, från idag!




josse som fotat med min mobil, så inte så bra bilder ;)

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: Elzuuu

Anna, du ser ut som en jätte på den lilla söta ponnyn xD

2010-06-28 @ 22:34:58
URL: http://deservethelovegetthelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0