hej tosse.

gick upp vid halv åtta idag, linnéa och de hämtade mig vid halv nio. har varit en riktigt rolig dag med massa sol, sjukt varmt + as mycket folk! herregud asså.. det var nog den ena anldeningen till att allt inte blev lika kul den andra anledning var att där var kö till exakt allting! vi stod säkert en timme bara gör att köra go kart i två minuter -.- haha, mamma o pappa var i stallet idag, och tog hem lite grimmor och schabrak. behöver verkligen nya! tips kanske? ett + är om de inte är så väldigt dyra (a) blir nog att provrida pålle i veckan också :) men jag saknar min philippa :( veckan ser ut såhär:

måndag: vanlig skoldag, med mycket film (:
tisdag: vanlig skoldag + rensa skåpen.
onsdag: klassens dag, 5-kamp i skäralid.
torsdag: vandring för hela slanten + att jag ska sova över hos sanna med bella :D
fredag: skolavslutning! får se vad där blir av den dagen :)

tur att det bara är en vecka kvar, så att jag slipper dig.  fuck you.. ångrar det som fan!
aja, hoppas att ni kommer att få en bättre vecka än jag ;)



~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0