hell yeah!

hejsanhejsan, nu är min kära data tillbaka. utan virus denna gången, och nu är jag back on track! trodde ju att jag skulle få tillbaka den i måndags, men inte det nej. orkar inte berätta om hela veckan.
men skolan idag var najs, bara film och sånt nu :) red sen ut en lååååång runda med tova, sista uteritten innan philippa åker tillbaka. känns tyngre och tyngre för varje dag som går :( att veta att inte behöva åka upp till stallet varenda dag och se sin bästa vän svider. usch! men tror hon trivs med alla sina hästkompisar på fenix, så vill bara hennes bästa. som man säger: borta bra men hemma bäst. iaf det gick jättebra att rida o vi hade jätteroligt! så mysigt var det, och aaaah vilket väder! det börjar verka kärlek bannemej ;) men nu ska jag fortsätta med att fixa datan, som är typ ny nu. och min mobil funar nt :/ så har min gammla. men imorgon bloggar jag igen!

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0