sommarlov! (h)

onsdag/torsdag: hann inte blogga denna dag då jag först red mirr´o, och sen emona och kom hem sent. men red ut en runda med mirre, min fina polle! det var väldigt skötn och mysigt. sen vidare till emona där emie hjälpte mig med henne, och det gick super :) gjorde mycket skänkelvikningar, bak o framdelsvändningar. det var bra, behöver lite repetion :p sen hem och packa allt då jag skulle till sanna på torsdagen. men vi var ju och vandra med klassen, det var asjobbigt. hade riktigt ont i mina ben sen.. följde med sanna direkt hem, och vi red islänningarna en sväng. och det var väldigt kul även om det regna. sen hem till henne och vänta på isabella, kvällen blav bara så bra! verkligen jättekul :D 

fredag: gick upp halv sex -.- fett jobbigt, men vi blev klara i sista minuten även om jag OCH isabella hade glömt vårt smink.. hahaha! blev helt missbildat men jaja, skolavslutningen var seg. men nu är det äntligen skolfritt i tio veckor! aaaah, så gött :D nu hade jag tänkt vila en stund, sen slänga mig i duschen sen iväg till tova :) imorgon ska vi också provrida pålle :) 

~ puss annis


Kommentarer
Postat av: isabella - hästbloggen med STORT H.

kvällen va bäst, o du e skyldig sanna en ny (eller gammal) plastsked, hahaha! <3

2010-06-11 @ 13:23:06
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0