yey (y)

snygg rubrik va? ;) haha, förlåt att jag inte har bloggat på ett tag. men kan börja att berätta med att jag sov hos johanna inatt eftersom hon åker till turkiet ikv :( hoppas du får det super! <3
men igår red jag även emona, och hon var superfin! lagom pigg och allt det där. sen tittade jag när min syster träna för lollo.
men jag och johanna gick iaf upp vid halv tolv kanske? åt frukost och sen hämtade mamma mig. åkte hem och snacka med mamma lite, det är verkligen fina stunder och göra det :) men sen körde vi ner med min data och blablablabla.. nu har mamma o pappa stuckit ner till farmor och fira henne, medans jag och min kära syster sitter vid varsin data. och sen ska jag även ut och gå med isabella :D det behövs. slänger nog in ett inlägg när jag kommer hem igen,



stekar bild (h)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0