....

jäklar vilken vecka!
inte hunnit blogga. prov, träningar och häst.
helt sjukt vad stressig vecka.
men det är sånt man får ta ;)
ridningen har gått till och från, men det börjar släppa nu.
hopträningen idag gick super, hon var hur lugn som helst.
det har hon aldrig riktigt varit, jätteskönt!
har haft matte och engelskaprov också denna vecka, engelskan gick helt ok,
men med matten var det nog lite värre..
men vi får hoppas på det bästa!
och jag måste verkligen dissa min söndriga plattång.
trodde att den skulle hålla mycket längre än vad den gjorde, tappade först den i golvet
och då började den så smått gå i sönder.
och sen när johanna var här var hon så klumpig och snubblar på sladden
så att den flyger i marken och går redit i sönder.
så det är väldigt synd om mig nu!
men en sak som jag gillar är
att linnéa dissar min härliga låt ;)

noll disciplin - idiot
HAHA!
försöker slänga in ett inlägg imorgon också :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0