flitig flicka

jag har varit väldigt duktig hittills idag, har städat hela min garderob + att jag har påskpyntat. gud vad jag är duktig! ;)
men iaf garderoben blev väldigt fin, slängde en himmla massa också. det behövdes verkligen eftersom vi ska shoppa imorgon. nu sitter jag och min kära syster framför tvn och slappar (h)
det är inte fel det heller.
farmor hämtar oss fyra, och sen bär det av till stallet ..igen.. haha, såå ovanligt ;p
men nu ska jag bara ha philippa i två månader till, vill inte tänka tanken om den lille ponnyn.
ska rida idag, regnar ju idag igen. så får väll bli paddocken idag också,
jag slänger in ett inlägg senare!


snygging i bakgrunden ;)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0