natti

ridningen idag gick skit, haha. red i paddocken gick rätt bra, sen hör hon två crossar och bara flyger iväg i fult sken, och sen bockning på det. skit vad jag skratta! och sen lugnade hon inte ner sig igen, så jag gav upp. haha, det var kul tyckte jag ;)

kom hem sen och åt korv med mos, och sen tittade jag och syster johan falk tills nu, tyckte att det var ganska bra faktiskt. kände också nu att jag var tvungen att sitta lite vid datan igen, inget ovanligt eller? O.o
haha, är på riktigt bra humör.

och ja, just det mitt påsklov har blivit lite ändrat. någon som vill veta så kommer det här.

måndag: städa o rida
tisdag: väla med mamma o syster
onsdag: vet inte?
torsdag: till månsgården o sen kanske fixa ny telefon :d
fredag: iingen aning?
lördag: vet inte?
söndag: EKEBO
måndag: påskahoppningarna med philippa

och sen är det back to normal, buhuhuhu! i don´t like it..
men det blir nog många blogginlägg imorgon skulle jag tro. vi hörs!

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0