öhm, jag vet inte vad rubriken ska vara?

haha, kommer inte alltid på en bra rubrik. sugit att man alltid måste fylla i det.
kom iaf nyss hem, var hos philippa först, red med förbyglen idag. det gick bra :)
efter det åkte vi till mormor, och fika där och sånt. mamma o jag körde och handlade också,
så nu är jag jätte trött! jag tycker själv att mitt påsklov suger.. någon som håller med? haha, imorgon blir det väll väla? vet inte än vad mamma säger. men jag  måste komma dit! behöver lite nytt.
och fyfan vad jag längtar till ekebo nu, shit vad det ska blir roligt asså!

vet inte om jag ska rida imorgon, men jag ska iaf träna hoppning för emie på fredag. ladda inför påskahoppningarna nu, haha! men vad tycker ni att jag ska hoppa? 70 (blir 80 i omhoppning) eller 80 (blir 90 i omhoppning). väldigt tacksam för svar ;)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0