shoppning

steg upp vid nio tiden idag? skulle släppa ut hästarna, haha. jag skulle ta philippa och sen öppnade jag tootsies boxdörr för tänkta att hon kunde hänga på utan att någon tog henne, men sen när vi kom till hagarna så var där en annan hage öppen, och då springer hon in i den. oxh så ska jag släppa philippa i den vanliga men då slänger hon sig och springer också in i den hagen, haha. men vi fick de till rätt hage till slut :)
sen körde vi hem och jag duscha och gjorde v mig. sen stack vi iväg till väla, och sen åkte vi hem igen vid två. ville egentligen ha mer tid, och skulle också in till stan med det hann vi inte med för att mamma skulle iväg med mormor.
dagens inköpslista:
- tights
- tröja
- två linne, svart o vitt
- skor
- brunkräm
- brunkrämspadd?
- trosor
är ändå väldigt nöjd med dagen, det var bra att jag hade mamma och hennes kort med mig ;)
haha, men sen åkte vi hem och mamma fixade det där med mormor. efter det så skjutsa hon upp mig till stallet igen så jag kunde rida, hon var som en känslog arab asså. haha, helt på topp. men i slutet var hon lugn och fin efter lite bråk. imorgon ska jag sova läänge, och senare på kvällen ger jag, mamma o syster oss iväg till christina :)

VECKANS HÄSTTIPS:
har ni leriga hagar? och smutsiga hästar?
rykta först hästen med en piggborste och sen med en borste, då får de bort vinterpälsen och de blir blanka.
har din häst smutsig och svårborstad svans? ta då tid på dig och borsta igenom svansen ordentligt och använd pälsglans, fläta sen hela svansen. och gör så några gånger när du har tid över, då blir svansen väldigt fin och lockig! :)

~ puss annis


Kommentarer
Postat av: Anonym

men om man inte har tid över då? ;O

du ska ju inte säga att du själv gör de , för din häst är smutsig, långpälsad, har lång man o svans o ser ut som en riktig skogsmulle!

För mig låter detta som om du har kopierat texten..

2010-04-04 @ 14:03:27
Postat av: anna nordbeck

HAHAH, vågar du inte stå för vem du är? patetisk :)

det är hon inte alls, hon har inte ens lång man o svans? inte ens långpälsad längre? sluta nu vara så patetisk, och stå för vem du är istället!

2010-04-06 @ 20:24:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0