tack alla!

tack för en riktigt lyckad kväll igår, bästa ekebo på länge! :)
vaknade med johanna imorse, varm som fan var jag :b
men vi åt och sånt mysigt, sen skjutsa sanne hem mig.
red sen ut med tovalova, gick ganska bra.
hoppade sen lite i paddocken, och tränade galoppombyten.
det gick super! :d
skolan imorgon igen, vill inte..
vill ha helg igen, ska iaf rida en sväng imorgon också.
och förresten, var på city gross innan. köpte ett riktigt snyggt
tävlingtäcke i fleece, men svergies färger. skitsnyggt! :)
det gillar vi (:
jag behöver hjälp, ska jag köpa en JW hjälm, eller en Charles Owen?
kommentera ert svar.
                     
ni kan klicka på bilderna för större bilder.


Kommentarer
Postat av: hanna

jw såklart!

2010-03-21 @ 21:18:56
URL: http://hannavjohansson.blogg.se/
Postat av: Anija

JW utan att tveka ;)

2010-03-29 @ 21:17:04
URL: http://AnjasVSP.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0