tisdag.

tisdag.
vilken dag!
haha, började med att jag trilla med cyklen (y)
sen bara en helt vanlig tråkig skoldag.
så går det ;)
fick vårkänslor idag, och det gillas stort!
hade stora planer på att rida ut en trevlig runda på min "trevliga ponnie,
men det blev andra planer. har man en korkad häst så har man ^^
men ryckte hennes man idag, hihi så söt hon blev!
ser ut som en normal häst nu, innan såg hon helt konsig ut med så lång man.
imorgon blir det iaf att rida ut, mamma hänger med.
nu ska jag ge mig iväg till teven!


Kommentarer
Postat av: Timpa.Ekstrand

Naaawww Trillade du Anna ... Hoppas du inte slog dig X)

2010-03-04 @ 18:30:26
URL: http://timpasfetablogg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0