back on track

yesyes, måndag idag. skolan idag var bra, allt som vanligt igen. :) stack till storköpet med ninne och köpte godis :$ hihi, ovanligt att jag är onyttig. inget bra..
sen stack jag iaf hem, mamma kom sen och då stack vi upp till stallet. hästarna stod inne idag eftersom de blev avmaskade igår. fixa mat och allt det där, sen kom sara o ellen och hämtade avmaskningssprutorna som de skulle ha. red ju inte idag heller, men imorgon ska jag rida dressyr -.- sjukt tråkigt men ska rida mycket övningar som serpentiner med halter så jag får henna att lyssna o vänta på vad jag vill. nu hade jag tänkt göra lite no sen plugga matte, prov på onsdag. wiiiie! naaat. förresten, jag och mamma räknade mina pengar idag och nu har jag tillräckligt till att köpa hjälmen så skulle vi då beställa den men så sa mamma: vi ringer och hör med de först så att de har den hemma. så ringde vi, men de hade inte svart john whitaker hjälm storlek 57 hemma, haha. så vi skulle ringa igen nästa vecka :) så nu är den nog snart min, min baby! beställer hjälmen på www.littleshopofhorses.se


bara för det så får det bli en bild på den :)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0