en nervös känsla?

sa ju att jag skulle rida dressyr igår, men orkade inte. haha, men red det idag ist och det gick väldigt bra :)
iaf, skolan idag var asnajs! riktigt slappa lektioner o ja. efter skolan stack jag, johanna, sanna o isabella till kinaresturangen och käka. mm vad det var gott! mums :d
sen kom jag hem dygnsur, inte roligt väder -.-
mamma o pappa kom hem sen och då åkte vi till återviningen och slängde lite av mormors saker. haha, sjukt tråkigt. men sen skjutsade de upp mig till stallet och som sagt red jag dressyr. börjar få kläm på det nu, både jag och philippa. men pigg var hon ;) sen spolade jag av hennes skitiga ben och tvätta hennes skitiga svans, det behövdes ska jag säga! borsta sen ut svansen och flätade den i tre flätor. flätade sen ihop de tre flätorna, så nu kommer hon bli guldlock hihi. sen flätade jag över manen som låg på fel sida, emie ska nog rycka den imorgonbitti. flätade även hennes pannlugg, gud vad söt hon blev. min älskling (v) borstade av henne snabbt och slängde på hennes nya sverigefleecetäcke, hon är verkligen fin i det. efter det putsade jag träns, stövlar, sadel, benskydd och mina sporremmar. så nu blir jag fin till imorgon. gick sen upp till åpk och gick banan med isabella. ingen svår bana. så det är bra :) men det mesta jag oroar mig nu för är prisutdelningen om jag går felfritt, philippa hatar rosetter. så får se om mamma får säga till prisutdelaren att ge den till henne. eller så får hon ge den till mig lite diskret ;p och nu börjar mina nerver också stiga, varför vet jag inte. men ska snart lägga ihop alla saker till imorgon och sen försöka få en blund. ska upp sju imorgon -.- usch! men det är sånt man får stå ut med.

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0