fly away

skolan idag var heeelt okej, gympan var lätt bäst idag. hade badminton, sjukt kul! :d
men annars var lektionerna bra. kom hem efter att nästan flögit iväg med cyklen, stack direkt till stallet med mamma. hann rida fram philippa lite, sen kom hon som skulle komma och titta på när jag red. riktigt trevlig typ :) philippa gick så sjukt bra! men det blåste liite mycket, hah. men vi gick in i stallet och snackade. hon hade en ponny till mig och den hette NALLE PUH?! hur kan men döpa en häst till det? haha, men då är den nog snäll ;) mohahah.
ikväll blir det iaf bara chill, inte hända något speciellt tror ja. skönt! imorgon har vi utsläpp så får gå upp lite i tid, skulle ju köpa min hjälm imorgon men får väll stå ut med min gammla ett tag till.. ahh! vill ju verkligen ha den, bajsföräldrar :( men imorgon kommer johanna också, hon kanske kan liva upp stämningen lite. hoppas på det iaf :)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0