förlåt, igen..

nu hände detta igen, har glömt blogga på ett par dagar.. men det är sånt ni får stå ut med.

lördag: var det ju först dressyr med philippa på förmiddagen. det gick inget bra.. hon var jättespänd och lyssna inte alls. dumma ponny! men alla har sina dåliga dagar, och skyller inget på henne. sen var det bara hem, cykla ner till oasis och sola. hem och duscha, sen fixa sandra mina ögonbryn ;$ hihi. sen kom johanna fem. halv nio ungefär hämtade mamma oss och körde oss till ekebo! ;d det var riktigt kul denna gången med, synd att det var sista gången nu på ett tag.. kommer nog ändå ha fullt upp med hästar så det är skitsamma (a)

söndag: vaknade upp i johannas källare med maja o ellinor. gick upp vid halv tolv, det var riktigt skönt. speciellt nät jag och maja inte somnade fråna halv fyra, hihi :) riktigt kul hade vi iaf! hjälpte johanna och duka och städa när vi hade gått upp, hon skulle ha kalas eftersom hon hade fyllt år :) grattis baby! (v) sen senare på eftermiddagen när mamma o pappa hade hämtat mig så åkte vi till hbg till kenneth o lotta, jag och syster ska ju passa deras asfina lägenhet när de och mamma, pappa är i köpenhamn. den är så jävla fin! ska bli mysigt. men de visa iaf oss hur man låste upp och allt det där, och mat till katterna. två skitfina katter har de också. det är orättvisst här i världen..

måndag: skolan idag ju, riktig bra var den. inte många veckor kvar nu, sommarsommarsommar! jag lääääängtar (h) och snart ska jag upp till philippa. hörs sen!

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0