frågestunden avslutas.

Robin :D Monstergeek@BDB om FRÅGESTUND!:
Vad gör du när du inte rider polle :D!?!
svar: haha, bor nästan i stallet. men annars försöker jag umgås med kompisar. älskar och handla också, speciellt ridkläder och sånt ;)

Anonym om FRÅGESTUND!:
varför e du en sån fjortis?
svar: och du vågar inte stå för vem du är? förmodligen har du inget liv :)
puss på dig gomman. 

Emma om FRÅGESTUND!:
Varför härmar du Isabella Björkmans blogg..? Så fort hon lagt upp något, så lägger du upp de sen! Jag blir så trött på sånt folk...
svar: jadu, ibalnd har man bara slut på idéer helt enkelt. tycker dessutom att isabellas blogg är sjukt bra. jag själv tycker inte att jag härmar henne, men är det något hon har problem med så får hon väll ist säga det till mig. jag o isabella går dessutom i samma klass, och tycker att vi är ganska bra vänner. 


inte så många frågor, men det var det. tack o hej!

~ puss annis
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0