halsfluss..

hemma från skolan idag också, mamma ringde till vårdcentralen och vi fick tid kavrt över tio. visade sig att jag inte hade körtelfeber utan att jag hade halsfluss ;( så nu ska jag gå på pencelin 3 ggr om dagen i tio dagar. och egentligen får jag inte gå till skolan imorgon både för läkaren och mamma, men jag vill verkligen! ska ju till helsingborg också.. jaja, vi får se hur det är imorgonbitti. men det är verkligen många som är sjuka i vår klass?! jag, johanna, sanna, filip o calle ;o hahah, tror det är för att inget är roligt när jag inte är där? (a) men blir en sväng upp till stallet sen, kanske skrittar philippa en stund. mår verkligen bättre idag! :) måste också tipsa om en låt, för er som har spotify: Iyaz – Solo annars så bara sök på youtube ;) kanske en sommarplåga? nu ska jag fortsätta att webba med johanna.


en hals bild på bebis, förresten. det är riktigt sommarväder idag! jag gillar (y)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0