heter det skönhetssömn?

skulle bloggat igår, men gissa vad? kom hem från stallet vid 6 tiden, åt och sånt. och när vi hade ätit vid 7 så sa mamma jag kommer snart och hjälper dig med matten. jaja sa jag då, la mig på sängen och bara vila lite. 1 2 3 så vaknar jag med ett ryck av att pappa väcker mig, sov du fråga han. och ja, det gjorde jag ju såklart. så sa mamma men sov du en halvtimme så väcker jag dig så tar vi matten då, okej tänkte jag då. men så blev det inte. vaknade sen klockan 11 piggvaken och med alla kläder o smycken på mig. gick upp på toa och tog av mig alla smycken o så. men somnade om igen, och gick upp halv sju imorse. det var en riktigt skönhetssömn tycker jag!

skolan idag var bra, hade matteprov. och det gick väll okej? man kan inte vara bra på allt :b
syslöjden var rolig med isabella, johanna o michelle tyckte inte det var lika kul..
nu kommer snart hovslagaren och ska sko philippa. sista gången nu innan hon åker tillbaka. tiden går fort, lotta ska även ringa ikväll. så vi får se vad hon säger också :) ska FÖRSÖKA att blogga ikväll.

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0