i miss you

hann inte blogga igår, först skolan. sen träning för emie, och därefter hem till mormor. och orkade sen inte sätta på datorn. men hoppträningen igår gick iaf super! riktigt bra bjudning hade hon :)

tisdag: skolan idag var helt okej som vanligt?! hah, men jag sanna o isabella kom på ett nytt namn till nalle puh, vad tycker ni. manboy eller tyson main? haha, eller så får den helt enkelt heta nalle puh. det sägs ju att om man bytar namn så får man outur, vet inte om det är en myt eller vad? men slutade halv två idag, gött! dessutom riktigt slappt på son, fika och sen spela spel. inte alls fel nej :) åt när jag kom hem, och under tiden har jag bara tittat tv och suttit här vid datan. inget liv ;) men snart kommer väll pappa, så får jag väll rida det lilla spjuvret. ska dressyra idag, sen är det ju tävling på torsdag. så blir lite fix imorgon kväll. taggad!
bjuder dessutom på en bild..



~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0