lång dag

gick till fyra i skolan idag, gick segt idag med. men fick reda på att vår spanskalärare ska sluta. wihoo! :d då blev jag glad, hon är ju helt blåst -.-
men lektionerna var riktigt slappa, har inte haft läxor nu på länge. gött! :)

hade träning sen med philippa, gick inget vidare i början. men sen red emie henne ett tag.. och efter det, de skulle ni sätt! hon gick så jäkla fint, hennes ökningar var riktigt super! ponnyälsk (v) så nu ser jag verkligen fram emot i morgon :) kommer en person som ska titta hur jag rider, kanske ska låna en ponny av henne efter philippa. vill verkligen visa mig från min bästa sida! och ett + är att jag får rida i emies sadel, red i den idag med. fyfan vad den är skön! ojojoj, och philippa rör sig mycket bättre i den, så det ska nog gå bra :)
nu ska jag snart gå och lägga mig, och så slänger jag in ett inlägg imorgon om hur det gick.

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0