nonono!

fredag kväll: var så mysig med min syster, åt jätte god pizza och sen mös vi rejält framför tv med en film o godis. mums :d inhandlade också på stan ett par nys jeans, och ett nytt bondelid linne :) behövdes verkligen!

lördag: vaknade upp riktigt utsövd, hade sovit som en död sten. gick upp och städade och sådär, gick sen strandpromenaden till espresso house där vi tillbringade vår frukost :D sen gjorde vi lite andra saker innan vi åkte hem. sen tillbringade jag lördagkväll med johanna, carro, vanessa, ina, emmay o maja. riktigt roligt! tack (v)
sen drog vi hem vid 12, somnade som stockar.

söndag: vaknade med johanna, sovit asskönt ännu en natt. sen hämtade mamma mig så släppte vi ut hästarna, körde och köpte bullar till mig o johanna också, som jag sen kom tillbaka till igen. åt och sånt, sen bara mös vi. somnade om en stund också :)
red ut med tova idag, så mysigt! riktigt roligt var det också, var så längesedan :/ så helgen har varit perfekt! back to normal imorgon.

~ puss annis

Kommentarer
Postat av: bella - hästbloggen med STORT H.

sv; haha ja de kan du kanske :d<3

2010-05-24 @ 19:39:36
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0