regn med sol..?

skolan idag gick grymt sakta, lektionerna var riktigt sega. men annar var det väll okej. inte länge kvar till sommarlovet nu! ;dddd

farmor hämtade mig tre hemma, sen körde vi till stationen och plocka upp amy sen vidare till stallet :) skulle ju rida ut en sväng, fixade hästarna och så. och när vi skulle rida iväg började det att hagla och regna med sol på samma gång? lite skumt väder va det allt, haha.
men de höll på att arbeta på vägen ovanför bron, och nej. där skulle inte emona och philippa gå. så vi hoppade av, lät de titta på det och sen gick det! det var riktigt mycigt att rida, fort gick det också. jag och philippa behövde verkligen det. det var så kul :d kom hem sen till stallet igen och amys mamma hämta oss, skjutsade hem mig och nu sitter jag här som vanligt? hade snart tänkt ta mig en matbit :)
imorgon blir det ett hårt dressyrpass, torsdag tränar jag och på fredag.. kan jag inte säga vad som händer ;p
och dessutom ska vi ha popcorn i morgon på matten, hahahah! och sen så ska vi titta på musical highlights, så blir väll ganska slapp dag, vi gillar ´t!

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0