segt kalas..

eftersom jag inte har något att göra kan jag ändå skriva om min dag.
vaknade vid halv nio, sa grattis och allt det där till mamma. åt frukost och sen åkte jag upp till stallet, skulle träna för emie tio. kom dit och hästarna hade precis fått mat så fick blanda mat och hänga hö så länge, skulle sen ta ut philippa ur boxen och börja göra vid henne. men nahe, hon blev skitsur och skulle först äta färdigt men till slut gick det. ponnykräk :) men gjorde vi henne och allt det där, tränade sen för emie en timme. gick helt okej idag, men är inte så värst taggad för dressyren imorgon, kommer rida fel väg känner jag på mig haha. kan inte ens det ;p får väll ta och träna lite sen när jag orkar. men efter jag har ridit dressyren imorgon ska jag och syster gå och sola. och därefter ska jag duscha och fixa mig innan johanna kommer någon gång vid 5 kanske? och sen drar vi till EKEBO, säsongsavslutning. shit vad jag är taggad! :d

får se om det blir tävling nästa helg i perstorp, hade tänkt hoppa LD LC isf :)
nu får jag fortsätta med att göra ingenting..

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0