sjukig dag

är hemma från skolan idag, min körtelfeber har kommit tillbaka. kul va? ;d det tycker iaf inte, det var också därför jag inte blogga igår. la mig sju och gick upp vid nio?

tisdag: var i skolan igår även om jag hade lite ont i halsen. men skolan var som vanligt helt okej. jag hade alla fel på nutidsfrågorna (a) bara för det ska vi på fika.. hihi, jag är så bäst! men bestämde med isabella att vi skulle rida ut, och det gjorde vi. och så skulle hon hitta en gammal hoppväg, och efter typ 20 min hittade vi stigen efter att ha ridit in i buskar och träd.. men hoppade där några gånger och red sen hem. och när jag kom till stallet så märkte jag att jag hade tappat min nyckel, smidigt va? så jag o mamma körde och leta efter den, men hittade vi den? nej. jaja, och nu mobbar isabella mig för hur jag sa scappa?! men tydligen skulle man utala det skapa? ;o

onsdag: somsagt ingen skola för mig idag, dumma hals! hela min kropp är slut.. men förhoppningsvis ska jag till skolan imorgon :) orkar inte rida idag heller, så får se om det blir träning på torsdag. eftersom jag tappa nycklen + att jag får se hur jag mår. men nu slappar jag iaf framför tvn, och det ska jag fortsätta med!

~ puss annis


Kommentarer
Postat av: bella - hästbloggen med STORT H.

ANNA, FÖRFAN DE STAVAS SCAPA MED C !! :O;@<33

2010-05-19 @ 14:38:23
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0