superduperdag!

vaknade 7 imorse, det var riktgit tungt att gå upp haha. men åt och klädde på mig, åte sen till stallet och gjorde vid philippa. mina nerver började komma igång och allt känndes nervöst, hihi. men hann inte rida fram så mycket, utan gick banan och sen direkt in på framhopnningen, och herregud vad pigg hon var! ojojo, började hoppa kryss, hon hoppade bra och stort. tog sen räcket och oxern, var pigg och drig mycket. men hon hoppade väldigt fint. väl inne på banan blev jag jättenervös, men philippa var väldigt lugn. sen var det då min tur, kände när jag kom mot första hindret att hon var väldigt ostabil men jag red som tusan och hon hoppade blev sen väldigt flack på tvåan och rev den, resten hoppade hon väldigt bra. men fick rida som en jude, och 7an vid vattengraven travhoppa hon för det tyckte hon var skitläskigt men icke att hon skulle stanna. det var mitt mål att komma runt utan att hon stanna, och det nådde vi ju. så är riktigt nöjd med dagen! det kändes verkligen jättebra och är stolt över min ponnie (v) bilder kommer senare :)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0