svettit ridpass..

kom hem från stallet för ett tag sen, nyss ätit. iaf, tänkt först att jag skulle rida på upphöjda bommar men hon hade så mycket energi att det slutade med ett intervall pass, och gud vad svettig hon blev! galopperade i höger varv 5 min och vänster varv 5 min, travade ca 5 minuter i varje varv sen galopp i båda varven igen i 3 min. och jag ska säga er att hon var svettig över hela kroppen, hon skummade mellan bakbenen det såg ut som hon hade gråtit för att hon var helt svettig under ögonen. hihi, så söt min snutta! nu hade jag snart tänkt däcka i min säng, det har blivit så skönt att gå och lägga sig om dagarna. jag är kär i min säng, och nu är det inte långt kvar tills att jag startar en endast hästblogg! de ni ;)

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0