try sleep with a broken heart.

inget att göra här på datan så tänkte att jag kunde lägga upp ett litet inlägg, har bestämmt mig för två saker: hade tänkt starta en frågestund idag eller imorgon och så har ni till fredag på er att ställa frågor. den andra saken är att när jag har lämnat philippa och troligtvis får en ny häst så hade jag tänkt avsluta denna bloggen och istället starta en enbart hästblogg. har tänkt lite på vad den ska heta: ponnyanna.blogg.se, ponnybloggen.blogg.se. men kanske kommer på andra namn sen :) blev inget med att köpa ny hjälm idag för att de hade inte öppet idag, men blir nog nästa helg ist :D somsagt, senare om jag hinner startar jag kanske frågestunden, annars så uppdaterar jag om träningen.

~ puss annis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0