valborg (d)

fredag: skolan var mycket bra :)
jag o isabella stressa hem, mamma o pappa fixa philippa på förmiddagen så henne behövde jag inte oroa mig för. kom hem och åt, tog sen den andra gardasil sprutan.
kom hem från vårdcentralen och hoppa in i duschen, fixa mig och sånt. hämtade isabella, pizza o michelle vid fem :) och sen drog vi vidare till johanna.
kvällen var helt crazy! träffade massa roligt folk nere vid majbålet, helt sjukt så kul vi hade.
johanna blev även utsatt för streck i huvudet och hårmousse i handen typ vid 4 på natten? HAHAH, det var så kul!
vi skulle sen upp vid halv nio, och jag var helt död. åt och fixa oss, sen var jag hemma vid tio. och då gick jag och la mig igen. vaknade sen vid halv ett igen, riktigt skönt! men är fortfarande riktigt sleten ;p

lördag: nu sitter jag här, nyss varit i stallet. det gick inget vidare med philippa idag, men dressyrträning imorgon så vi får se hur det går.. har varit på storköpet också och köpt ben & jerry glass (a) det ska jag kränga ikväll :d
och imorgon kanske vi åker och köper min hjälm! :d:d:d:d:d

~ puss annis


Kommentarer
Postat av: bella

mkt rolig dag! :D<3

2010-05-02 @ 11:20:49
URL: http://isabellahelenbjorkman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0