yeeeep!

somsagt kom johanna igår, bestämde oss senare för att gå och köpa godis. gjorde det och sen träffa vi andré o ja. kom hem och tittade på sex and the city, alltid lika bra :) somnade sen vid ungefär 12? minns inte riktigt.
vaknade vid nio pigga o glada, gick upp o åt. sen åkte johanna vid tjugo i tio.
efter det stack jag, mamma o pappa upp till stallet. var ju sån städdag idag, sopade ner spindelväv från taket. sjukt läskigt ;s sedan forsatte vi ute i paddocken. det blev riktigt fint må jag säga!
red sen ut med ellen, i det sköna vädret. det var inte soligt, men jätteskönt väder. det gick helt okej, men tyckte inte att philippa gick riktigt rent på alla fyra benen, men ellen sa att hon gjorde det. så jag tror inte det va något :) nu har jag nyss kommit hem och precis ätit. ska fortsätta med att läsa lite bloggar, och sen sticker jag iväg till hanna och badar med henne, mys på det!

~ puss annis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0